L-POP
K-popfan Andrea richt haar eigen coverdansgroep op nadat ze uit haar vorige groep is gezet. Ze moet vervolgens kiezen tussen tandarts worden of haar ware droom volgen: professioneel zangeres worden in Korea, waar haar idolen vandaan komen. Haar zus Pau houdt haar in de gaten terwijl ze een documentaire regisseert over Andrea’s avonturen.
Filmstudente Pau maakt een documentaire over haar zus Andrea, die fan is van K-pop. Hun ouders willen dat Andrea net als zij tandarts wordt en een vaste baan en een normaal leven krijgt. Andrea zelf wil al haar tijd besteden aan haar nieuwe coverdansgroep. Maar Andrea heeft nog een droom die ze geheimhoudt: ze wil zangeres worden en haar leven wijden aan muziek. Ze wil zich voorbereiden in Korea, net als haar idolen. Er is veel op tegen: ze heeft niet de ideale leeftijd, ze weet niet of ze genoeg talent heeft en ze is niet Koreaans. Maar dankzij de documentaire, haar groep, een onverwachte liefde en een ontmoeting met een beroemde acteur, krijgt ze genoeg zelfvertrouwen om haar droom na te jagen.