It Was Always Me
Na haar vaders plotselinge dood verlaat Lupe Mexico en reist naar Colombia voor zijn begrafenis. Daar ontmoet ze Noah, zijn mysterieuze assistent, en doet samen met hem mee aan een muziekconcours op tv om erachter te komen wat er gebeurd is met haar vader, de beroemde singer-songwriter 'De Farao'.
Op haar 22e verandert Lupes leven plotseling wanneer ze hoort dat haar vader, een beroemde Colombiaanse singer-songwriter, is overleden. Ze vertrekt naar Colombia voor zijn begrafenis en ontmoet daar Noah, een raadselachtige figuur, die haar vaders assistent blijkt te zijn. In plaats van naar Mexico terug te keren, besluit Lupe te blijven omdat ze vermoedt dat haar vaders dood geen ongeluk was. Samen met Noah stort ze zich in een muzikaal avontuur vol gevaren, mysterie en romantiek aan de Caribische Zee.