Mila No Multiverso
Mila en haar moeder Elis krijgen een verhitte discussie, die wordt onderbroken door de komst van de Operators. Elis vlucht, maar niet zonder Mila haar eigenaardige verjaardagscadeau achter te laten: een apparaat waarmee ze door het multiversum kan reizen.