In de afgelopen tien jaar heeft Medi Abalimba zich voorgedaan als een MI6-agent, Premier League voetbalster Gael Kakuta, een voetbalagent, een NFL-speler, maakte hij een grote platenbaas wijs dat hij een Colombiaanse rapper was en overtuigde hij de ex-vrouw van Thierry Henry ervan dat hij een Navy SEAL was. Deze documentaire legt uit hoe hij het voor elkaar heeft gekregen.