Alleen op Zee
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal. In november 2000 staat Yves Parlier op het punt om deel te nemen aan de Vendée Globe. Solo, zonder tussenstops of assistentie, wordt deze zeilrace rond de wereld beschouwd als de zwaarste ter wereld. Gedreven door zijn competitieve geest is Yves vastbesloten om te winnen. Maar de favoriet van de race breekt zijn mast op de Stille Oceaan.
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal. In november 2000 staat Yves Parlier op het punt deel te nemen aan de Vendée Globe. Solo, zonder tussenstops of assistentie, wordt deze zeilrace rond de wereld beschouwd als de zwaarste ter wereld. Gedreven door zijn competitieve geest is Yves vastbesloten om te winnen. Maar de favoriet van de race breekt zijn mast in de Stille Oceaan. Ondanks de risico's besluit hij zijn boot te repareren en de race voort te zetten. Een technisch hoogstandje, een sportieve prestatie, maar bovenal het verhaal van een man die op zoek gaat naar zichzelf, neemt Alleen op Zee ons mee op een buitengewoon avontuur naar het hart van de oceanen.