Nausicaa
Ga mee op een surffilmreis door de Middellandse Zee, waarbij avontuur, natuur en eenvoud centraal staan. Volg de Onde Nostre-bemanning terwijl ze de zee doorkruisen, in navolging van Ulisse's odyssee. Ontdek verhalen over vriendschap, de natuur en het streven naar perfecte golven, en koester tegelijkertijd de schoonheid van vluchtige momenten. Ervaar de essentie van leven in symbiose met de zee.