Cow Belles
Verwende rijkeluiszussen Taylor en Courtney Callum hebben een hoop te leren als hun vader erop staat dat ze zomerbaantjes nemen in de familieboerderij terwijl hij eindelijk eens op vakantie gaat. Ze strijden om een balans tussen hun populariteit, verliefdheden op superleuke jongens en de pijn van het opgroeien. Kunnen de meiden het familiebedrijf redden en tegelijkertijd betere mensen worden?