Jump in!
Een tiener uit Brooklyn wil bokskampioen worden, zijn vaders droom. Wanneer hij de coole bewegingen ziet van Double Dutch, helpt hij zijn buurmeisje als zij iemand zoekt voor haar touwspringteam.
Izzy Daniels, een tiener uit Brooklyn, traint om bokskampioen te worden – de droom van zijn vader. Maar wanneer hij de coole bewegingen ziet van Double Dutch, helpt hij zijn buurmeisje Mary als zij een vierde lid zoekt voor haar touwspringteam. De sport vereist meer dan Izzy ooit had verwacht, en gaandeweg leert hij dat je altijd je hart moet volgen.