Da Yie
Op een zonnige dag in Ghana benadert een buitenlander twee kinderen en neemt ze mee op een onverwachte reis. De drie kunnen het zo goed met elkaar vinden dat "Bogah", de buitenlander, zijn aanvankelijke bedoelingen in twijfel begint te trekken...