Harbor
Wanneer Adèle, een Engelse lerares, spontaan een jonge 15-jarige migrant illegaal met haar klas mee aan boord van een veerboot naar Engeland laat gaan, heeft ze nog geen idee wat haar gebaar voor gevolgen zal hebben op deze nachtelijke reis.