Defensa, Por La Libertad, La
"La Defensa, por la Libertad"" eert advocaten van verschillende ideologieën met als gemeenschappelijk doel om de dictatuur van Franco te beëindigen en democratie, rechten en vrijheden in Spanje te bereiken.