Donald's Nephews
Donald probeert met behulp van een boek kinderpsychologie toe te passen op zijn drie neefjes Kwik, Kwek en Kwak, die graag kattenkwaad uithalen en hun oom Donald voor de gek willen houden. Helaas heeft het boek weinig effect op het lastige trio, dat een ware ravage aanricht in het huis van Donald.