Trick or Treat
Als de neefjes naar Donalds huis komen in hun halloweenkostuums gooit hij water over ze heen en lacht hij ze uit. Als de heks dit ziet, besluit ze de kinderen te helpen. Met magie zorgt ze dat Donald het slecht heeft en de kinderen eindelijk lekkers krijgen.