Fishing for bluefin tuna
Door de getuigenissen van vissers, reders, mariene-experts en milieubeschermers probeert deze documentaire de sfeer en de omstandigheden waarin de blauwvintonijnvisserij plaatsvindt nieuw leven in te blazen. Het geschil tussen vissers en milieubeschermers lijkt op te lossen in de wens om de zee te beschermen, die de bron van inkomsten vertegenwoordigt.