Forglemmegei
Diep in het Noorse bos woont een oude man, afgezonderd van de rest van de wereld. Hij brengt zijn dagen door met zijn trouwe vriend, een trol. Op een dag geeft de trol aan dat het tijd voor hem is om het comfortabele huis te verlaten, maar de man wil dit niet accepteren. Op een ochtend is de trol verdwenen. De man gaat op zoek naar de trol, maar raakt de kluts kwijt. Tijdens zijn moeilijkste momenten realiseert hij zich dat hij de keuze van zijn vriend moet accepteren om vrede te vinden.