Kampioen
Zack is 24 en heeft alles van een zelfverzekerde man, maar hij verbergt een geheim. Hij overweegt te gaan samenwonen met zijn vriendin Marjorie, maar dan raakt zijn vader in coma na een val. De gebreken die hij overwonnen dacht te hebben, komen weer boven. Nadat hij Inès heeft ontmoet, komt zijn geheim langzaam aan het licht: Zack is analfabeet.