Lejos Del Fuego
Na een jaar gescheiden te zijn geweest, verzamelen Palo en haar vrienden zich in een huis op het platteland om bij te praten en te proberen hun vriendschap te herstellen. Ver weg van de verschillen die hen in het verleden van elkaar verwijderden. Ver weg van de chaos van de stad. Weg van het vuur.