Olas, Las
Een weduwnaar is op weg van zijn huis in Spanje naar een dorp in Zuid-Frankrijk. Tijdens zijn reis probeert hij zijn pijnlijke herinneringen aan de Spaanse Burgeroorlog te verwerken.