Lost in Karakorum
Damien Lacaze en Antoine Girard paragliden 1500 km door de Himalaya en Karakorum. Deze reis is in feite een inleiding en acclimatisatie voor het beklimmen van de Spantik (7027 m) vanuit de dichtstbijzijnde stad in twee dagen, dankzij paragliding. Is dit echt te doen? Wat zijn de grenzen van zo'n avontuur en kunnen ze ongedeerd terugkeren?