Southern Tales
Bekende skiërs Thibaud Duchosal en Lucas Swieykowski proberen drie van de hoogste vulkanen van Patagonië te beklimmen en ook af te skiën in minder dan een week. Ondanks extreem weer en verraderlijke omstandigheden, vertrouwen ze op hun instinct om door ijzige temperaturen en beperkt zicht te navigeren. Zullen ze slagen, of zal de natuur hen dwingen hun missie op te geven?