Rise Again: Tulsa and the Red Summer
Washington Post-verslaggever DeNeen Brown vertelt over de ontdekking van een massagraf in Tulsa, Oklahoma, en onderzoekt de heerschappij van raciale terreur in Amerika.
In 1921 vermoordden, terroriseerden en brandden blanke maffiosi het Greenwood District af in Tulsa, Oklahoma, dat bekend staat als 'Negro Wall Street'. Nu rekent de stad af met haar pijnlijke verleden. Washington Post-verslaggever DeNeen Brown beschrijft de ontdekking van een massagraf in Tulsa en onderzoekt de heerschappij van raciale terreur en de erfenis van geweld die in het begin van de 20e eeuw in de Verenigde Staten rondging.