Second Souffle
Second Souffle duikt in het leven van 6 surfers die breken met de routine om hun passie in Marokko na te streven. Edouard Delpero en Vincent Duvignac balanceren professionele tours met persoonlijke vernieuwing, terwijl Youssef Drouich en Selim Barkat de surf-democratisering bevorderen. Adrien Valéro en Heremoana Luciani dragen bij aan de surfscene in Marokko, wat wijst op toekomstige projecten.