Santa Buddies The Legend of Santa Paws
Laat je door je geliefde Buddies meenemen op een fantastische reis naar de magische wereld van de Noordpool. Als Puppy Paws, de lichtgeraakte zoon van Santa Paws, de ware betekenis van de feestdagen vergeet, moeten de Buddies hem eraan herinneren waar Kerstmis echt om draait.
De Buddies, de onweerstaanbare pratende puppy’s van Disney, keren terug in een hartverwarmend kerstavontuur in de magische wereld van de Noordpool. Als Puppy Paws, de lichtgeraakte zoon van Santa Paws, de ware betekenis van de feestdagen vergeet, moeten de Buddies hem eraan herinneren dat het kerstgevoel eigenlijk draait om dingen waar je geen cadeaupapier of strik omheen kunt doen. Laat je door Budderball, B-Dawg, Rosebud, Buddha en MudBud meenemen in dit klassieke kerstverhaal waardoor je in wonderen gaat geloven.