Snow Buddies
Disneys favoriete pratende pups zijn gestrand in Alaska, waar meedoen aan een epische, Arctische hondensleewedstrijd de enige weg terug naar huis is. Met hulp van twee nieuwe husky-vrienden, Shasta en Talon, trainen de maatjes hard om in perfecte vorm te raken. Ze moeten samen optrekken en hun underdog-status overwinnen om de bevroren toendra over te steken, de roedel te leiden en thuis te komen.
Disneys favoriete en aandoenlijke pratende pups sleeën hun weg door Alaska's "Great White North" in hun meest epische avontuur tot dusver. Wanneer een vergissing de Buddies in Alaska doet belanden, bestaat de enige weg terug naar huis uit hun deelname aan een spannende hondensleewedstrijd door de met sneeuw bedekte wildernis. De stoutmoedige honden trekken op met hun nieuwe husky-vrienden, Shasta en Talon, en vinden de moed om allerlei uitdagingen aan te gaan. Maar hebben ze het wel in zich om de wedstrijd te winnen en hun weg terug naar huis te vinden? Deze humoristische film over de kracht van samenwerking en het volgen van je dromen is hartverwarmend voor je hele gezin.