Sly Lives! (aka The Burden of Black Genius)
Ontdek het leven en de nalatenschap van Sly & the Family Stone, de revolutionaire band onder leiding van de charismatische Sly Stone. Deze film toont het succes van de band en laat ook zien hoe zwarte artiesten in Amerika omgaan met de last die hun succes met zich meebrengt.