The Murder That Changed Britain
Op 15 juli 1992 werd de jonge moeder Rachel Nickell vermoord op Wimbledon Common, terwijl haar driejarige zoon Alex toekeek. Haar dood leidde tot een van de meest beruchte gerechtelijke dwalingen in de Britse criminele geschiedenis.