Tortured To Death: Murdering The Nanny
Het verhaal begint in 2011 toen Sabrina Kouider, een Frans-Algerijnse styliste die samenwerkte met beroemdheden als Tinie Tempah en Maria Kouka, een korte relatie had met Boyzone-oprichter Mark Walton. De affaire duurde maar een paar maanden, maar na hun breuk raakte ze geobsedeerd door hem. Deze documentaire onderzoekt de schokkende zaak van een stel dat hun kinderoppas martelde en vermoordde.