The Perfect Fit
Patrick woont in een kindertehuis. Na een papegaai in de dierentuin gezien te hebben, raakt hij geobsedeerd. Maar daardoor kan hij zich moeilijker aanpassen en wordt het vinden van adoptieouders ook lastiger.