Deadly Instincts
Elke aflevering van Deadly Instincts is gevormd als een bloemlezing van tientallen diverse en uiteenlopende diersoorten op aarde en wordt verteld in een pittige, hedendaagse stijl die de rijke de geschiedenis van de natuur op een geheel nieuwe manier laat zien.
Elke aflevering van Deadly Instincts is gevormd als een bloemlezing van tientallen diverse en uiteenlopende diersoorten op aarde en wordt verteld in een pittige, hedendaagse stijl die de rijke de geschiedenis van de natuur op een geheel nieuwe manier laat zien. Met een scherpe (en soms ook humoristische) soundtrack en een beweeglijke montagestijl zal elk deel starten op de meest onverwachte plaats — tijdens een crisis — en dan via een flashback de unieke reeks gebeurtenissen vertellen die het dier, hetzij roofdier, hetzij prooi, naar dat moment hebben gebracht.