Food Truck Challenge
Kijk mee bij populaire chef-koks van 24Kitchen wanneer ze zich in drie teams verdelen voor een fantastische kookuitdaging. Elk team neemt de leiding over een foodtruck en creëert, naar zij hopen, een winnend menu met gerechten die op verschillende festivals geserveerd worden. De chef-koks amuseren zich kostelijk, maar er kan maar één winnend team zijn. Wiens foodtruck zal de meeste winst maken?