Coeur De Pierre
Ghorban, een 12-jarige Afghaan, begon in 2010 aan een gevaarlijke reis van 12.000 km naar Frankrijk. Verlaten en zonder geld, trotseerde hij het gevaar van clandestiene migratie, nachtmerries en onzekerheden die adolescentie met zich mee brengt. Gedurende 8 jaar volgden filmmakers zijn overgang naar volwassenheid, en documenteerden zo zijn zoektocht naar een nieuw leven.