Donald speelt golf
Donald wil Kwik, Kwek en Kwak laten zien hoe goed hij wel niet kan golfen. Zij leiden hem echter af met genies, en houden hem voor de gek met nepgolfclubs en een sprinkhaan die verstopt zit in een golfbal.