Fantomen In Le Havre
In een appartement in Le Havre - een industriële havenstad in Noordwest-Frankrijk - wordt een gemummificeerd lichaam in een schoorsteen gevonden. Hoofdinspecteur Ariane Salles en haar vriend en collega Gaspard Lesage moeten dit gaan onderzoeken. Het verhaal wordt ingewikkelder als ze proberen de overledene te identificeren. Een gerespecteerde lokale familie lijkt bij de zaak betrokken te zijn.