Moord In Het Juragebergte
Anna Buisson, hoofd van de gendarmerie in Moirans in de Jura, moet de dood van Rose Tournaut onderzoeken, een genezeres die dood is aangetroffen in haar huis. Het lichaam is bedekt met witte bloemblaadjes, waarvan wordt gezegd dat ze het teken zijn van de Witte Dame, een geest die naar verluidt op de oevers van het meer van Vouglans rondspookt sinds de nieuwe dam het lokale dorp onder water zette.