Il Nostro Papa
Een jonge Argentijnse acteur kruipt in de rol van de huidige paus. Hij is zo toegewijd dat hij bereid is in de voetsporen te treden van Jorge Mario Bergoglio, nu paus Franciscus. Om dat te doen, volgt hij hetzelfde pad als de Bergoglio-familie aan het begin van de 20e eeuw.