Mas Alla De Las Estrellas: Fotografiando Un Agujero Negro
Op 10 april 2019 vond een van de meest schokkende wetenschappelijke gebeurtenissen van de eeuw plaats: voor het eerst werd er een foto van een zwart gat gemaakt, en daarmee werd de relativiteitstheorie van Einstein bevestigd. Maar hoe is deze belangrijke ontdekking tot stand gekomen?