Mickey Down Under
Mickey en Pluto ontdekken Australië. Als Mickey een boomerang weggooit, komt die vast te zitten in Pluto’s mond. Als Pluto die eruit probeert te halen, ontdekt Mickey een struisvogelei, waarna hij door een struisvogel achterna gezeten wordt. Dit programma wordt weergegeven zoals het oorspronkelijk is gemaakt. Het kan verouderde culturele voorstellingen bevatten.