Une Fleur
De Franse kapitein Philippe Poupon en zijn vrouw, actrice Géraldine Danon, ondernemen samen met hun vier kinderen een zeilexpeditie op zee met hun schip, de Fleur Australe, om de tekenen van de klimaatverandering te bestuderen. Met hun observaties tijdens de reis willen ze bewustzijn creëren over de bescherming van de oceanen.