Kelly
Etter en helaften på byen oppfyller en bakfull kvinne et løfte til moren om å mate hunden til en venn av familien. Hun vil snart oppleve sitt livs verste morgen.
Etter en helaften på byen oppfyller en bakfull kvinne et løfte til moren om å mate hunden til en venn av familien. Dessverre har det verst tenkelige skjedd, og kvinnen må finne den beste måten å transportere et avdødt kjæledyr gjennom London på.