PORTRAITS DE VOYAGE : PAKISTAN - Le Basant
Hvert år fylles himmelen i Lahore av tusenvis av konkurrerende drager. Naboer utfordrer hverandre fra hustakene sine. Det er en perfekt anledning til å la seg rive med.