Ron i ustand
Ting går litt på tverke når Barney, en sosialt utilpass ungdomsskoleelev, får en digital venn som ikke fungerer helt som han skal - han skal liksom være hans "bestevenn rett fra boksen". I denne fartsfylte animasjonsfilmen som finner sted i den sosiale-media-verdenen, oppdager en gutt og hans robot hvor fantastisk og utfordrende et vennskap kan være.
20th Century Studios og Locksmith Animations "Ron i ustand" er historien om Barney, en sosialt utilpass ungdomsskoleelev og Ron, hans vandrende, snakkende, digitalt påloggede robot, som liksom skal være hans "bestevenn rett fra boksen". Rons komiske defekter, plassert i dagens sosiale-media-samfunn, fører dem ut på en fartsfylt reise hvor en gutt og en robot får kjenne på hvor fantastisk og utfordrende vennskap kan være. I "Ron i ustand" får vi høre stemmene til Jon Bjørnstad, Jesper Leporanta, Jon Erling Wewling, Stefan Strømnes, Gaute Boris Skjegstad, Ida Lind og Lucas Fossum.