A Better You
En sjenert introvert ved navn Douglas innhenter hjelp fra en klon for å prøve å vinne drømmejenta. I en dystopisk, neo-steampunk verden kan hvem som helst bestille "A Better You", en karbonklon som kan tilpasses. Men det gjenstår å se hvorvidt den fullstendig forbedrede Douglas vil imponere forelskelsen sin.