Alt i et nøtteskall
Donald stjeler Chip og Dales nøtter til nøttesmør-butikken sin, som er formet som en enorm valnøtt. Ekornene tror at butikken er en ekte nøtt. Etter at de har åpnet taket, stjeler de nøttesmøret, med Donald jagende etter seg. Når Donald løper i et tre og blir bevisstløs, legger Chip og Dale ham i en trestokk som en kanonball, og slipper et vepsebol ned i stokken for å "skyte" Donald ut i en innsjø i nærheten.