Dragetrøbbel
Snipp og Snapp gjør seg klare til kamp, akkurat som gamle riddere, når Donald plasserer gravemaskinen sin i posisjon, fast bestemt på å rydde vei rett igjennom treet deres. Med en tunfiskboks som rustning og en hattenål som sverd, gjør de alt de kan for å stoppe "dragen". Hvem vil seire i middelalderkampen om søppelplassen?
Fortapt i en eventyrbok, fantaserer Snapp om hvordan det er å kjempe mot en ond drage, og takket være Donald finner han det snart ut. Når Donald plasserer gravemaskinen sin i posisjon, fast bestemt på å rydde vei rett igjennom treet deres for en ny motorvei, gjør Snipp og Snapp seg klare til kamp, akkurat som gamle riddere. Med en tunfiskboks som rustning og en hattenål som sverd, gjør Snipp seg klar for kamp på sin lojale hest, Snapp. Men med et kvikt hode gjør Donald den falske dragen sin om til en ildpuster. Hvem vil seire i middelalderkampen om søppelplassen?