Bjelleklang
Forretningsmannen Howard Langston jobber hardt med å motta ordrer fra kunder som han ikke kan si nei til, inkludert sønnen Jamie, som har bedt om sesongens hotteste actionfigur - Turbo Man! Men Howard står overfor ett STORT problem. Det er julaften, og Turbo Man har vært utsolgt siden thanksgiving! Howards kamp for å oppdrive Turbo Man blir enormt mye villere enn han hadde forestilt seg.