Camp Rock 2: The Final Jam
Mitchie gleder seg til å dra tilbake til Camp Rock. Men leiren på andre side av innsjøen, Camp Star, har laget stiv konkurranse. Når Mitchie utfordrer dem til en konsert for å bevise hvem som er best, må barna på Camp Rock gi alt. Går Camp Star av med seieren med sin prangende forestilling, eller vil artistene fra Camp Rock bevise at musikk, samarbeid og tæl er det som egentlig er viktig?