Ciao Alberto
Bestevennen Luca er bortreist på skole, og Alberto nyter sitt nye liv i Portorosso. Der jobber han sammen med Massimo - den grovbygde, tatoverte, enarmede og fåmælte fiskeren - som for Alberto er den aller kuleste fyren i hele verden. Og han prøver alt han kan å gjøre godt inntrykk på sjefen sin, men det er lettere sagt enn gjort. Regien er ved McKenna Harris og den er produsert av Matt DeMartini.