Din venn rotta
Remy og hans mindre entusiastiske bror Emile argumenterer for hvorfor mennesker og rotter burde komme overens. Remy forklarer oss historien til menn og rotter, og Emile bidrar med morsomme fakta for å hjelpe med å forklare hvorfor man burde sette pris på rottene. De to gir alt og avslutter med en sang som beskriver et utopisk samfunn for mennesker og rotter. Inneholder tobakkskildringer.