Cloud 9
På toppen av snødekte fjell, i snowboardkonkurransenes verden, må to venner overvinne tvilen på seg selv for å lære at det er mulig å oppnå drømmen. Kayla er en selvgod snowboardkjører som ble droppet av laget sitt. Will sliter etter et fall som avsluttet karrieren hans. De to møtes når Kayla må jobbe i hundesalongen til Wills mor. De to hjelper hverandre med å innse at ingenting er umulig.