Johnny Tsunami
Johnny Kapahala, en berømt tenåringssurfer, blir tvunget til å flytte fra øyhjemmet på Hawaii til et lite skiferiested i Vermont. Han havner i en krangel mellom de lokale skiløperne fra privatskolen og snowboarderne fra den offentlige skolen. Men med bestefarens hjelp, blir han fjellets beste idrettsutøver.